Freedag!

Åh så skönt det är med fredag idag, måste nog antagligen plugga lite i helgen men förövrigt blir det en lugn helg :) 

Visade sig att det inte är KU idag utan bara varannan vecka så det var tur att jag pratade med Matilda annars hade jag väl stått där helt ensam ikväll och undrar vart alla var, haha nejdå ;) 
Så istället skall jag vara hemma och titta på TVD med Malin och Lena. 

Ida skall på disco ikväll så när hon kommer hem har hon med sig en kompis och hennes lillebror som också skall med till discot, så innan dem kommer hem skall jag ta fram köttfärs så att jag kan göra pizza till dem ikväll, städa och göra pannkakor/plättar som dem kan äta direkt när dem kommer hem. Antar även att jag skall sminka och fixa Ida men det gör jag mer än gärna ;D 

Nu skall jag ta fram köttfärsen så att den hinner tina upp och sedan skall jag plugga effektivt i några timmar innan det är dags att börja städa och fixa pannkakor. 

Vi hörs mer under dagen, puss

Fotograf: Emma Palmgren (jag) 
Kamera: Nikon d40 
Copyright 
Ord kan inte beskriva hur mycket jag saknar Batman, men jag vet att han finns med mig och vakar över mig. Älskade älskade häst, om du bara vore här nu... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0