Gamla favoriter

Gick in på min Spotify och tittade igenom mina gamla listor, shit vad mycket minnen som väcks när jag lyssnar på vissa. 

Här kommer några utav alla låtar: 

Just hold me - Maria Mena 
Emma-Lee - Johan Palm 
Magic - B.o.B 
Me & U - Cassie 
The Scientist - Olle Hedberg 
California - Phantom Planet 
The way we get by - Spoon 
Fall for you - Secondhand Serenade 
Bound to you - Christina Aguilera 
Me and my drum - Swingfly 
Lemon Tree - Fool's Garden 
Wings of a butterfly - HIM 
The funeral of hearts - HIM 
Cooler than me - Mike Posner 
Never say never - The Fray
Potential breakup song - Aly & AJ 
Alone again - Gillbert O'Sullivan 
Ashley - Escape the fate 
Motherlover - The Lonely Island 
Cut - Plumb 

Haha ja, det blev lite fler låtar än jag först tänkt. Men får ni tråkigt kan ni ju alltid lyssna igenom alla låtar ;) 

Puss





Kommentarer
Sätilaryttaren

sv; åh vad snällt! Jag kommer vara med på pay and jump nästa fredag som du kan få komma och fota på =)
Kram!

2013-11-06 @ 13:50:46
URL: http://Satilaryttaren.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0