God morgon tisdag!

Tisdag idag och inte alls särskilt peppad på något alls... Hoppas innerligt att Therese kan ses på fredag så att jag får lite annat att tänka på :) 
Sedan blir det ju även KU på kvällen, skall bli kul, tror vi skulle baka julgodis. Så kan inte Therese får jag ju träffa Matilda och massa annat roligt folk på kvällen :) 

Idag är det engelska som gäller, blir även träning ikväll och så får vi se vad dagen mer har att erbjuda. 

Håller på och pratar med SYV också om hur jag skall lägga upp mina studier på bästa sätt för att komma in och kunna utbilda mig till psykolog, det är ju trotts allt en av dem mest sökta och svåraste linjen att komma in på tillsammans med läkare och tandläkare... 
Så det är ju bra om jag är väl förberedd ;) 

Nu skall jag ta något litet att äta, har varit ute med Spyker och kollat runt på mobilen så nu är det dags att sätta fart. 

Puss

Vet att bilden är suddig men ni får överleva ;) 
Pappa när han förberedde sig inför att vara tomte förra året, iår har han däremot vägrat låta skägget växa ut och tänker använda lösskägg... Men det får gå bra det med ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0