22 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Okej. Först och främst vill jag ha Ben & Jerry och en stor fet godispåse, mycket center och annat gottit i och sedan att bara ligga under en filt och kolla på film så att mensvärken förhoppningsvis försvinner eller i allafall lättar lite... 

Sedan vill jag ha pengar så att jag kan resa, vart som helst, bara jag kan komma hemifrån lite. Det kan vara inom Sverige, självklart, men helst utomlands. Ligga på en strand och sola och sedan svalka sig i havet ... Skulle inte skada alls! Eller bara gå runt i London och ta kort, kolla i affärer och äta gott :) 

Puss

En utav mina högsta önskningar som jag hoppas slår in i framtiden! :D 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0