Hallå

Hej

Nu är ännu en sjukt rolig dag över, segt bara att hela detta projektet och helgen nu är slut... Hade gärna haft en ledig dag till så att man bara hade kunde slappa och ta det lugnt.  

Iallafall så kom mormor och morbror Peter och tittade på konserten ikväll, jätte kul att ha ett par bekanta ansikten i publiken <3 

Nu är det bara att ställa om sig inför en vecka med plugg men det är även dags att börja öva på lucia sånger, skall bli jätte kul att sjunga massa lucia sånger på onsdag och jag tror att det kommer bli jätte bra :) 

Är jätte trött i huvudet och jag har träningsverk i hela kroppen, framförallt i armarna, skulderbladen och vaderna, känns även i magen då jag inte är van vid att sjunga så här mycket men så länge det inte märks av på halsen utan "bara" på magen är jag nöjd. 

Har även Självklart gratulerar pappa på farsdag, han fick en film och en trisslott, han vann tyvärr inget men det var ju redan väntat ;) 

Nu skall jag slappa i soffan och sedan skall jag äääntligeen soova, tänker ta lite sovmorgon imorgon för annars kommer jag aldrig orka plugga... 

Sov gott!




Världens bästa pappa! Älskar dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0