Hästar & måne

Hallå! 

Har precis varit och tagit in hästarna, så mysigt och Rullan har kommit in i en period där hon vill mysa och gosa hur mycket som helst, min prinsessa <3 
Celika har däremot ingen lust alls att komma in på kvällen medans Rullan kommer springande och gnäggar, hade Celika fått välja hade hon fortfarande spenderat natten ute i hagen än inne i stallet. Men hon är så söt min lilla docka <3 

Har pluggat och kollat på film idag med Malin, tittade på halva Romeo and Juliet innan vi tröttnade och tittade på Transporter tre istället, lite mer action i den nämligen ;) 

Nu skall jag gå upp och lägga mig och läsa en stund och sedan sova, är trött och seg så vi hörs mer imorgon. 

Puss

Månen som reflekteras i en vattenpöl 

Rullan, med sin mini pannlugg ;) 

Celika (med sin mega pannlugg) ville inte riktigt vara med på kort... ;) 




Bamse var lite väl närgången och ville pussa... Eller äta upp mobilen ;) 

Adrix (stavning?) ville också säga hej :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0