Idag

Jadu, dagen rullar på... Långsamt... 
Har typ skrivit klart Engelska uppdrag nr 1 så nu skall jag bara välja en bok, skall åka till biblioteket när mamma slutar vid fyra och så får vi se om jag hittar någon bra. 

Har också pratat med min mentor idag, vi pratade om vilka kurser jag skall läsa nästa termin och vi kom fram till att det blir naturkunskap, geografi, matte och svenska. Woho vilka roliga ämnen, är väl bara svenska och naturkunskap som jag ser fram emot, matte och geografi är ju rena helvetet, haha nej men det blir nog bra. 
Så böckerna skickas hit om ett tag, kan ju låtsas att det är något roligare i paketet än skolböcker, typ som kläder ;) 

Jaja, nu skall jag fortsätta slappa. 
Vi hörs, puss

Fotograf: Emma Palmgren (jag) 
Kamera: Nikon d40 
Copyright 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0