Idol

Mina favoriter i idol är Gabriel och Elin, blev därför sjukt besviken när Gabriel åkte ut i fredags, så jag kanske ska säga att min favorit i idol är Elin och att min favorit av dem som åkt ut är Gabriel... Gabriel var ju lätt bäst och sedan kom Elin tätt inpå.

Något/någon jag stör mig på är Kevin, vad gör han i idol egentligen? Han har ju hela tiden sagt "för att se hur långt jag kan ta mig" medans alla andra gör det för att dem brinner för musiken, därför tycker jag det är respektlöst att han hela tiden tar någons plats som vill det mer, eller iallafall visar att dem vill vara där för det tycker jag inte att Kevin gör. 
Och i mina ögon valde Kevin fotbollen i fredags när han missade idol uppträdandet, vad hade han tänkt göra när fotbollen krockar med konserter? Oavsett vad han väljer sviker han någon så då är det väl bättre att välja nu innan det är för sent. 

Det är iallafall mina åsikter, sen förstår jag inte alla som tycker att Kevin är snygg(???!) haha jaja smaken är som baken, delad. 

Vilka är/var era favoriter i Idol? 

Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0