I'm strong

Hallå på er. 

Precis kommit hem från Bruna villan nu, hade gärna velat stanna längre men det är inte kul när "folk" (en person) kommer och förstör allt, det är ju trotts allt för ungdomarna vi gör detta inte att få en god merit att skryta om. Och jag vill inte vara delaktig i något som jag inte kan stå för.

Iallafall så är allt riktigt skit just nu, kan inte gå in på vad och varför men därför vet jag inte hur uppdateringen kommer vara framöver, både mängden och innehållet kan komma och förändras. 
Är inte så positiv till något och jag önskar och kräver att en skillnad i mitt liv skall ske, återstår bara att se om människorna i mitt liv tycker samma sak... För nu funkar det inte längre. 

Malin står och diskar, vilket är väldigt underhållande, Haha hon gör det verkligen till något roligt ;), pappa sitter uppe och jobbar med hemsidan till Ungdomsprojektet och dem andra är kvar i Bruna villan. 

Idag vill jag julpynta, åh längtar som en galning till julen!! :D en månad kvar till julafton, en vecka kvar till första december och en vecka kvar till första advent, awesome! 

Vi hörs, när vi hörs. 
Puss

Fotograf: Emma Palmgren (jag) 
Kamera: Nikon d40 
Copyright 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0