insecure

Uppträdandet idag gick bra, jag var sjuukt nervös när folk började komma in i kyrkan och vi stod och övade, men när vi hade sjungit några låtar släppte det. 

Grejen är bara den att jag alltid har haft väldiga komplex över min mun, och då menar jag att jag mått väldigt väldigt dåligt över den. Börjar bli bättre nu men därför är det ganska jobbigt att stå framför någon och prata eller sjunga. Tittade på en video Ida spelade in från idag och man ser på alla att dem sjunger förutom på mig, det är för att jag tycker det är jobbigt att "röra" munnen, svårt att förklara men hoppas ni förstår ungefär iallafall. 
Så det är något jag måste tänka på, att röra munnen, gestikulera mer och bli mer säker. Det ser ju lite roligt ut när alla står och sjunger och att man inte ser att jag gör det ;) 

Iallafall, nu taggar vi konsert på lördag och söndag, på lördag är det i Hyssna och på söndag är det i Härlanda, kommer gå galant och det skall bli riktigt kul. 

Puss

Ida tog kort... Tyvärr tog hon bara inzoomade bilder så dem är suddiga och det finns ingen på hela kören. Pappa tog däremot några bilder med kameran så dem skall jag lägga upp imorgon. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0