Irriterande

Som jag skrev i ett annat inlägg så är jag som mest konsentrerad och även effektivast på förmiddagen, börjar lära mig att konsentrera mig och jobba på eftermiddagen för att jag måste men det är kämpigt. 

Däremot är det så att jag får flest idéer och är mer på på kvällen, vilket är lite jobbigt för det är då jag varken har tid eller internet till att skriva ner mina idéer här på bloggen eller i ett dokument. Brukar skriva ner ett litet led ord i mina dokument för att sedan skriva ner det nästa dag men då är allt bara borta, blir inge alls lika bra då.

Sedan är jag absolut mer modig på kvällen, hahah, jag kan ligga där i sängen på kvällen och planera ut vad jag skall göra och säga nästa dag men sedan vågar jag aldrig det ;) 

Svårt att förklara men det är sjukt irriterande iallafall, sen underlättar det ju i för sig att jag vet om allt det här för då kan jag jobba på det. 

Har du något liknande? 

Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0