Liten flicka igen...

Åh vad jag minns när jag var liten och alla leksakskataloger trillade ner i brevlådan inför jul, kommer ihåg hur jag brukade sitta och ringa in det jag önskade mig och gjorde en lista av alla saker jag ville ha. 

Tänk vad mycket lättare det var när man var yngre, både att önska sig och antagligen att köpa till. 

Tänk så många mysiga och härliga minnen som väcktes när jag såg att Lekias katalog låg på köksbordet... Kunde inte låta bli att titta i den en snabbis och oj vad jag längtar tills mina barn sitter och bläddrar i en liknande katalog inför jul och önskar sig barbies, bilar, hästar, pärlor eller vad det nu kan vara... 

Brukade nu sitta och önska er julklappar ifrån liknande kataloger? 





Kommentarer
Maja

Sv: Ja, så himla skönt! Tack!

2013-11-08 @ 15:33:19
URL: http://majawallstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0