Min helg

Nu är kokoskakorna i ugnen och jag skall därför återgå till att titta på Harry Potter på tv:n :) 

När det har blivit lite mörkare har jag tänkt ut och jogga, älskar verkligen att jogga när det är mörkt, så himla mycket skönare och roligare, man är mer på hugget då tycker jag. 
Efter det blir det god mat, kött, potatis, sparris och sallad och sedan skall jag åka och ta in hästarna så får duscha efter det, har tänkt använda mig av den rakkrämen som jag köpte på Ullared, var länge sedan jag använde mig av sån kräm nu, har bara använt mig av vanliga rakhyvlar på sista tiden. 

Skall även måla naglarna hade jag tänkt och så blir det Hansel och Gretel ikväll för vi hyrde den på hemmakväll förut. Har ni sett den filmen? Den är riktigt bra faktiskt! 
Blir en grym lördag :) 

Imorgon skall jag ställa klockan och gå upp någorlunda tidigt så att jag kan göra klart det sista i Samhäll modul ett, vid två kommer Peter med familj hit på fika och sedan blir det lovsångsmässa i Hyssna på kvällen :) 

Så ja, en riktigt bra helg helt enkelt :D 

Hur ser din helg ut? 

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0