Mys

Hallå på er! 

En riktigt mysig torsdag idag, håller ni med? 

Själv så har jag legat uppe i min säng med tända ljus och läst The Hunger Games med Spyker sovande bredvid mig, hur mysigt som helst. 
Nu luktar det en blandning utav kladdkaka och tända ljus här hemma, jag har nämligen precis bakat en kladdkaka för att slippa hotas till döds utav Malin och anledningen till att jag tänt massa ljus i vardagsrummet är för att höja mysfaktorn ännu mer eftersom jag ligger i soffan och har tänkt kolla på film. 

Är lite sugen på någon romantisk feel good film eller möjligtvis en romantiskt snyftar film, får se vad jag hittar :) 

Förövrigt så måste jag säga att kursen engelska 6 är mycket svårare än engelska 5, var inte riktigt bered på så stor skillnad, men sen var det ju ett bra tag sedan jag pluggade engelska så lite ring rostig är jag nog allt... 
Men det är bara att kämpa på, meningen är ju att jag skall lära mig något ;) 

Vi hörs senare. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0