Ny vecka

Usch, känner inte alls för vecka, orkar inte plugga och jag har verkligen jätte mycket att göra, eller det känns så iallafall... Skulle mycket hellre ha helg i några dagar till. 

Vet inte varför men jag känner mig bara allmänt trött och hängig, har sovit oroligt och inte fått mycket sömn alls i snart två veckor och jag är knappt hungrig alls, tvingar i mig mat och det är klart att det är gott och att jag kan vata lite små sugen men jag är knappt hungrig. Jobbigt är det, så jag hoppas att det snart går över. 

Idag så är det plugg som gäller, fy och usch... Jag hade mycket hellre legat i soffan och läst eller kollat på film. Men det är bara att kämpa på. 

Blev visst lite negativt inlägg men ni överlever nog ;) 

Vi hörs, puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0