Om idag

Började med att vi blev väckta klockan sex, åt frukost och fixade oss och så åkte vi mot Ullared uppdelade i två bilar vid klockan sju. 
Var framme lite över åtta och då började vi shoppa och som vanligt när vi är där började vi på understavåningen och sedan gick vi längre och längre in, fick köpt det jag skulle ha köpt, vissa saker fanns ju så klart inte men i stora drag är jag nöjd. 

Men efter två timmar upptäcker mamma att kundvagnen är borta, full med varor plus mammas, Malins och Lenas jackor och dessutom Lenas plånbok. Super kul. Var ju bara att leta, så vi tillbringade två timmar med att leta efter vagnen men till slut gav vi upp, så vi hämtade ny vagn och så var det bara att börja om... 

Men helt plötsligt ringer mamma och säger att hon hittat den, då har alltså någon tagit fel vagn och sedan bara lämnat den där den kom på att det inte var rätt vagn, snällt. Så då hade ju två timmar gått... Kan ju säga att jag med mitt topp humör var lagom sur, så jag ber om ursäkt till alla jag mördarblickat idag ;) 

Iallafall så fikade vi, handlade lite mer och sen när klockan var ca fyra bestämde vi oss för att det var dags att åka hem, vi barn hade nog gärna stannat lite till men fötterna var ju helt döda efter att ha letat igenom hela Ullared minst fyra gånger så det blev som mamma och mormor ville. 

Fick köpt två super snygga svarta klänningar så en utav dem skall ja ha imorgon, svarta nylonstrumpbyxor, kropps och ansikte peeling och så klart julklappar. 
Kvar att köpa till är Lena, kanske något smått och gott till mormor, Malin och Ida men det är inte prio ett. 

Nu skall jag slappa i soffan innan jag skall sova och jag kan lova er att jag kommer sova gott inatt :) 

Puss





Några bilder från idag :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0