Onsdag

Hallå på er. 

Legat och läst sedan sju, läser hela serien Nattens hus och har påbörjar bok nr sex eller vad det nu var på bara två veckor, grym serie! 

Har precis kommit upp från duschen, så himla skönt och man vaknar verkligen när man duschar på morgonen, fast jag föredrar ändå att duscha på kvällen... 
Vet inte varför men det är mycket skönare att gå och lägga sig ny duschad med lite blött hår och kletig hud från när man smörjde in sig än att gå runt med blött hår och sådär konstig hud på dagen ;) 

Idag skall jag plugga ordentligt med samhällskunskap och ikväll skall jag och Malin till kören. Kanon. 

Alex är ledig idag och Ida är hemma och sjuk och hur mysig Spyker än är, är det skönt att någon gång i bland slippa tänka på honom hela tiden. Men för det mesta är det kul och skönt för eftersom jag måste tänka på honom och att han måste ut och kissa måste jag ha mer koll på hur jag spenderar mina timmar. 

Nu skall jag börja plugga igen, puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0