Shine bright

Hallå! 

Dagen har gått fort och varit lite stressig, var iallafall ute med Spyker på en längre morgon promenad, åt sedan en god och rejäl frukost, sedan pluggade jag i några timmar innan det var dags att göra plättar.
Efter att dem ätit upp plättarna satte jag mig och pluggade igen så nu är jag nääästan klar och sedan fick sig Spyker en till promenad.

Ida är iallafall på discot nu och jag har fixat både henne och hennes kompis, mamma fick ett sms från Ida som sa att hon hade tråkigt men jag tror att hon får roligt sen :) 

Idol är framskjutet till sju idag så nu skall jag sätta på tv och titta på det, saknar Gabriel så Elin är nu lätt den bästa som är kvar! 

Efter idol skall jag bort till hästarna och sedan blir det som sagt TVD.

Puss

Ha en toppen fredag! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0