Start all over

Goder morgon på er! 
antar att dem flesta som läser detta är i skolan eller kanske på jobbet när jag skriver detta men jag hoppas att ni sovit gott ändå. 

Själv så har jag varit vaken ett tag men har inte orkar blogga bara. 

Tror det är något i mitt rum som jag är lite allergisk mot, för i ca en veckas tid har jag vaknat antingen mitt i natten eller på morgonen med röda, svullna  och kliande ögon, gör riktigt ont, går som tur var bort när jag sköljt dem med vatten en stund men sedan är dem helt kladdiga och det är jobbigt att se något.. Har ingen aning om vad det kan vara för jag har inget nytt i rummet som inte har varit där sen vi flyttade in så det är ett stort mysterium ;) 

Nu skall jag äta lite frukost och sedan gå upp och sätta mig och läsa i min bok, tänker tända lite ljus och göra det mysigt. 

Puss

En bild från när jag låg och läste förra veckan :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0