Stop this!

Engelskan tar kål på mig, seriöst. 
Engelska har alltid varit ett favorit ämne och det är det väl fortfarande men shit vad mycket svårare det är än vad jag hade tänkt mig. 
Sen var det ju länge sedan jag pluggade engelska sist, använder mig ju mycket av engelska i vardagen men det var verkligen som att vakna upp ur en fin dröm och leva i helvetet, haha ja jag överdriver lite med helvetet och allt men jag orkar verkligen inte med det. 

Senast jag pluggade engelska var ju när jag gick BF på marks gymnasium vilket är typ två år sen (??!) eller något sådant, sjukt vad tiden går fort och jag har verkligen knappt någon koll längre. Skärpning ;) 

Nu skall jag däremot värma lite rester från igår, blodpudding och potatisplättar/potatisbullar och koka lite majs. Måste få i mig lite energi och sedan får det bli en promenad med Spyker så att jag vaknar och får lite frisk luft. 

Puss! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0