Svar på frågorna:

• Anonym: Vad är det som har fått dig att må dåligt innan i ditt liv som du skrivit om i din beskrivning? :( 

Svar: För några år sedan blev min häst Batman dödad, jag har blivit sviken utav människor jag litat på till hundra, det har varit jobbigt hemma och jag har inte trivts med mig själv, tappade lixom tron på mig själv när alla bara lämnade mig men idag har jag insett att det inte har med mig att göra. Så idag är allt mycket bättre, inte grymt men bättre iallafall :) 

• Anonym: Varför får du inte tugga tuggummi? 

Svar: Jag har väldigt mycket problem med min käke och mina tänder. Jag saknar ca sex tänder för att jag har för kort och tunt käkben vilket gör att dem tänderna jag har inte sitter fast jätte bra. Dessutom är det något konstigt med min käke som gör att jag inte kan öppna munnen lika stort som andra kan, om jag inte vill att den skall fasta i det läget (vilket tyvärr har hänt några gånger) och i föregår bara när jag pratade krasade det i min käke och nu gör det jätte ont att äta och att ha ihop tänderna. Därför har tandläkaren sagt att jag aldrig mer kommer få tugga tuggummi... 

• Anonym: Hur många läsare har du? 

Svar: Det är olika från dag till dag, men runt 30 stycken. 

• Lisa: Vag gillar du att fotografera mest? 

Svar: Det måste nog vara människor, djur och natur. Haha typ allt då egentligen ;) 

• Lisa: Vart skulle du vilja bo i framtiden? 

Svar: Överallt, haha nej men jag älskar Kivik, så bor jag inte där vill jag ha en sommarstuga där, samma sak med Eksjö som jag älskar mer än något annat :) sedan vill jag bo utomlands också, inget speciell land eller så som jag har i tanken just nu men jag vill uppleva världen helt enkelt ;) 

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0