Today

Plugget går riktigt bra, har redan fått gjort mycket och har faktiskt inte jätte mycket kvar, känns riktigt bra! 

Nu ringer snart min mentor och efter det skall jag fixa något att äta, är faktiskt lite hungrig för en gångs skull så jag måste passa på ;) 
Har tänkt koka lite majs eller något, får se vad vi har för något. 

Efter maten skall jag självklart fortsätta plugga, vill få gjort iallafall lite till och så kan jag göra det sista imorgon. 
Sedan är det träning som gäller i eftermiddag/kväll, skall bli riktigt skönt. Skall kolla med Malin och Alex vad som står på schemat bara. 

Har lite planer denna veckan faktiskt men det kan vi ta i ett annat inlägg eller så, nu skall jag vara reda och svara när Johanna ringer :) 

Puss
Spyker gör mig sällskap när jag sitter och pluggar, mitt lilla hjärta :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0