Torsdag

God morgon, jag har faktiskt sovit ganska bra inatt, tog lång tid innan jag somnade men överlag helt okej :) 

Pappa är ledig och Ida är hemma och sjuk så jag har sällskap idag, vet inte om det är skönt eller jobbigt, haha återstå att se ;) 

Idag skall jag plugga om The great fire of London, svara på frågorna i uppdrag nr 2 och så skall pappa visa mig vilket program jag skall använda mig utav för att spela in en ljudfil på datan, kanon. 

Blev lite ändrade planer idag, det är lärljunge"samtal" i Hyssna ikväll och dem behövde barnvakter så Gunilla hämtar mig vid sex och så kommer jag hem vid åtta, halv nio ikväll. Vilket innebär att jag inte kan med till hästarna så pappa, Ida, Malin och Alex är snälla och åker, jag är ju där varje dag annars så skall bli lite kul och skönt att hitta på något annat. 

Sedan är det ändringar på lördag, skall vara och hjälpa till i Sätila men det kan jag skriva om senare :)

Nu skall jag äta frukost. Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0