Torsdagen den fjortonde november

Hej på er! 

Torsdag idag och jag har sovit bättre inatt än vad jag gjort under hela veckan, sjukt skönt. 

Idag skall jag fortsätta med samhällskunskapen och skicka iväg massa viktiga mejl som har med skolan att göra och sedan är det Spyker som gäller också. Alex är däremot hemma och ledig idag så jag kan ju alltid tvinga honom att ta Spyker om jag inte hinner och vill fokusera på skolan ;) 

Nu skall jag ta något att äta, funderar på att steka lite bacon eller något, återstår att se. Blev väldigt sugen på kokt majs nu bara för det, men det har vi nog inte.. 
Menmen någon skall ner i magen iallafall ;) 

Puss 

Fotograf: Emma Palmgren (jag) 
Kamera: Nikon d40 
Copyright 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0