13 oktober

Hej på er, haft en bra helg? 

Min helg har varit skön, mysig och välbehövlig, skulle velat haft sov morgon idag men åkte med till kyrkan inställt vilket var bra det med ;) 

Nu har jag precis bakat kladdkaka som vi skall äta när mamma,pappa och Alex kommer in, dem håller på med veden nämligen så min uppgift blev att baka något gott :) 

Blir inte att vi tar kort idag, vädret är inte på våran sida direkt så det får bli en annan dag. 
Är dessutom helt seg i både kropp och huvud så jag har tagit på mig mystofflorna och nu är det slapp i soffan som gäller. Har tänkt göra varm oboy och antingen titta på film eller läsa någon bok, får se vad jag känner för senare. 

Vi hörs, kram 


Mitt älskade hjärta<3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0