14:43

Shit, bokade just examinationen i historia också, känns ganska overkligt att jag om två veckor är helt klar med Två kurser, vilket ger mig 150 poäng till, känns grymt! 

Dagen har gått fort, har fått gjort mycket i historian, pratat med min mentor, pratat med min historia lärare och varit Malins "läkare" gett henne tabletter, tvingat henne att dricka och äta m.m 
Nu är hon bättre iallafall så just nu gör hon mig sällskap på nedervåningen medans pappa ligger uppe i som säng och dricker kaffe och äter mackor. Haha ja... 

Nu skall jag kolla på något Grey's anatomy avsnitt och sedan fortsätta chilla, plugget får nämligen vänta till imorgon ;) 

Puss

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0