Arton

Just nu längtar jag ihjäl mig tills jag fyller 18, jag och Malin har nämligen bestämt att vi skall åka till tex London eller Paris någon gång efter att jag fyllt år.  

Och jag sitter just nu och kollar efter billiga och centrala vandrarhem i London, vi har bara tänkt åka över en helg så där vi sover behöver inte vara dyrt och lyxigt då tanken är att se så mycket av staden som möjligt. 
Och jag tror att jag har hittat ett perfekt, det är billigt men ändå jätte fint, wi-fi och frukost ingår och det ligger centralt!  
Flyg blir ju billigare ju närmare datumet man skall åka så det är ju bara att ha is i magen. 

Åh vad jag längtar!!
Skall bli så himla kul, så nu är det bara att spara pengar så att man kan shoppa och äta god mat när man väl är där, låt tiden gå fort! :D 

Var skulle ni åka om ni var mig och Malin? Har nu några tips på billiga vandrarhem eller hotell? :) 







Fotograf: Emma Palmgren (jag) 
Kamera: Nikon d40
Några bilder som jag tog när jag var i London för några år sedan, tråkigt väder så jag hoppas att vi har tur med vädret när vi åker dit :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0