exhausted

Åh herre, säger jag bara. Modul fyra i historia tar livet av mig, så sjukt mycket att göra och det skall in på söndag. Vet inte hur jag skall hinna utan att bli en zombie? I värsta fall får jag prata med min mentor om att ändra slut datumet till på måndag så jag får en hel extra dag på mig, men inte än, skall kämpa på och försöka klara det ändå... 

Nu skall jag bara uppdatera här och sedan gå ut med Spyker, behöver lite frisk luft för att orka plugga en stund till. 

Depp inlägg men jag är faktiskt riktigt lycklig, trött och stressad, men glad. Haha, men allt bara flyter på lixom, skolan är grym trotts massa plugg denna veckan, och livet är bara skönt just nu, precis vad jag har längtat efter. 

Jag hoppas att ni har det bra, ovett vad ni gör just nu :) 

Bild från promenaden i morse 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0