Första oktober

God morgon, hoppas ni sovit gott! 

Känns så himla skönt att det är oktober redan, tiden bara flyger iväg, jag älskar både hösten och vintern så jag klagar verkligen inte :) 

Men Usch var det var segt att gå upp ur sängen i morse, hade gärna legat kvar en stund till... 
Iallafall så gick jag upp vid halv åtta och såg till så att Malin och Ida kom iväg till skolan och sedan gav jag mig ut på en härlig morgon promenad med Spyker. 
Lagom kyligt ute och med en sol som faktiskt värmde lite så det var riktigt mysigt. 
Tog på mig mössa och vantar så att jag inte skulle frysa men vantarna åkte av efter en stund. 

Nu skall jag kila ner och mata katterna och sedan är det dags för mig att äta frukost. 

Vi hörs, puss







Här är några bilder från promenaden och trots att den sista är suddig så är det nog min favorit... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0