Fredag

Hej på er och god morgon! 

Fick sovmorgon idag till halv tio faktiskt, Spyker stog nämligen och gnällde i Idas rum när mamma åkte till jobbet i morse vid halv sex och Ida gjorde inget åt det så då fick jag damp och gick och hämtade honom, vilket gjorde att det var väldigt svårt att somna om sen... 
Men nu är jag pigg och utvilad :) 

Yes, annars då? Plugg under dagen, idol ikväll och sedan sova. 
Imorgon kommer mormor hit på middag och sedan följer jag och Spyker med henne hem och stannar till på tisdag eller onsdag, hade det inte varit för kören så hade jag stannat längre men nu är det konsert på g och då vill jag inte missa några träningstillfällen. 

Beroende på vädret imorgon, så skall vi ta kort på hästarna innan mormor kommer, skall kolla vad min app säger för isåfall skall jag duscha dem ikväll och så får Karin och Richard strunta i att ta ut dem imorgon bitti helt enkelt, det behöver ju inte vara strålande sol som det är idag men det är inte kul om det regnar. 

Nu har jag ätit frukost, så jag skall bara kolla runt på nätet och sedan sätta mig och plugga.

Vi hörs mer senare, puss 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0