Fredag!!

Känns super att det är fredag idag, inte för att jag märker av skillnaden mellan vecka och helg så mycket men ändå ;) just nu är det välbehövligt iallafall.

Lite loj sedan examinationen igår, borde vara nöjd över mitt C men är sjukt besviken, jaja, världen går inte under för det.

Nu sitter jag och pluggar historia, känns så onödigt när jag vet att det kommer gå skit på examinationen på torsdag, jag menar, fick jag C i en kurs som jag fattade och fick A och B på alla uppgifter kommer jag ju få F - gånger hundra när jag gör examination i en kurs där jag inte fattar något och bara fått E på uppgifterna, så ja... jag pluggar just nu för ingenting känns det som. men det är bara fortsätta trots det.

Idag är det övning med kören i Härlanda, vet däremot inte om jag orkar åka dit, är så jäkla förkyld och känns inte kul att behöva gå och snyta mig plus stå och hosta mig igenom träningen. Dessutom är halsen inte bra än så jag kan inte sjunga fullt ut. Skall prata med mamma om en stund och se vad hon tycker.

Hoppas ni har det bättre än vad jag har, och jag lovar att nästa inlägg inte kommer vara lika deppigt ;)

Fotograf: Emma Palmgren (Jag) 
Kamera: Nikon d40
En av mina nytagna bilder, helt klart en ny favorit.. :) 


Kommentarer
Anonym

Läs läs läs dina uppdrag du har gjort, fråga dig själv "Vad är orsakerna till franska revolutionen?" osv, besvara så du kan det galant. Det kan vara bra att läsa på lite om andra världskriget och kalla kriget, jag fick någon snabb fråga om det..
Prata med säkerhet och flyt, svara på frågor och dra ut på svaren du kan mest på, så kommer det ordna sig!

Svar: Tack tack tack!! Måste säga att allt känns lite bättre nu! Problemet är bara att jag kan allt innan men så fort det är dags för examinationen så blir jag helt blockerad men jag skall verkligen tänka på det du skrev, tack, tack än en gång!
Du gjorde precis min dag väldigt mycket bättre! :)
Emma Palmgren

2013-10-29 @ 02:16:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0