Good

Visade sig att det inte var Novo som låg nere utan Hermods support, om jag har fattar rätt ändå? Haha jaja blev iallafall glatt överraskad när jag kunde göra prov ändå ;) 

Som sagt så har jag gjort ett prov och även ett testa dig själv, tyckte frågorna var konstigt formulerade men jag fick typ ett halvt fel på provet bara så jag är nöjd ändå. 

Nu kommer pappa snart hem vilket är tidigt då han brukar komma hem klockan sex vilket betyder att jag slipper laga mat ändå ;) 

Jag är iallafall nöjd med min skoldag men har tänkt göra lite till innan jag är helt klar, är sjukt hur mycket jag tycker om Korr, lätt världens bästa skola! 

Hoppas ni haft en bra dag! 
Kram 

Dagens lunch, så gott! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0