Göteborg

Haft en toppen dag och förkylningen är mycket bättre nu som tur är, svårt att andas med näsan och ibland blir jag helt kallsvettig men idag är det helt ok. 

Åkte in till Göteborg med mormor vid två, hälsade på Julia på hennes praktikplats och sedan tog vi en fika, super mysigt och gott :) 
Spyker fick iallafall vara kvar här hemma vilket gick väldigt bra, han fick vara instängd i mitt gäst rum bara så att han inte kunde leva rövare i hela lägenheten ;) 

Nu har jag pluggar lite historia igen och snart blir det mat, skall bli gott. 

Igår åt vi fisk och idag blir det kött, så jag klagar inte :) 

Puss 


En trött liten Spyker ligger helt utmattad i soffan här bredvid mig <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0