Hey

Orken idag är typ nere på noll, eller ja, pluggorken iallafall, men jag göra så mycket jag kan. Modul tre skall vara inne senast söndag så det är ju ingen fara alla egentligen. 

Iallafall så tog jag det lugnt fram till lite över elva, kollade GA, åt frukost, var ute och joggade med Spyker, diskade och sedan pluggade jag fram till ett. 
Nu håller jag på och gör lunch, blir majskolvar idag igen, men det gör inget för det är riktigt gott ;) 

Efter lunch blir det mer plugg, skall även gå med Spyker plus hämta posten, om inte Malin eller Ida kan göra det när dem kommer hem vid två. Vi får se ;) 

Hörs, puss 
Fotograf: Emma Palmgren (jag)
Kamera: nikon d40 
Modeller: Ida och Malin Palmgren 
Detta är nog mitt absolut favorit kort från Värmland, ingen utav dem vet att jag tar kortet, båda är super fina och snön är perfekt. Älskar kortet helt enkelt... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0