Hungrig

Nu är det dags för mat säger min mage, den kurrar för fullt nämligen ;) 
Så nu har jag tagit paus från plugget och håller på och lagar lunch, blir potatis, laxburgare och kokta majs, gott ska de va ;) 

Efter lunchen skall jag påbörja första världskriget, Novo är stängt mellan 12:00-17:00 idag och imorgon så kommer bara bli läsa & skriva för fulla muggar och göra prov och testa dig själv på förmiddagen imorgon eller kvällen imorgon, annars får jag vänta till på torsdag :) 

Kom på att jag aldrig har kokat potatis innan...  jaja någon gång måste ju vara den första och det kommer garanterat bli bra ;) 

Vi hörs, puss 

Bild på min tacos från i fredags 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0