Idag

Hej!

Kom hem ifrån mormor igår vid fyra, slappade i soffan en stund och sedan körde mamma mig till kören, gick bra och jag sjöng med så mycket jag kunde.
Efter det var det mat som gällde, Alex, Pappa och Malin var snälla och åkte till hästarna så att jag kunde äta och ta det lite lugnt. Tillbringade kvällen i soffan och tittade på Grey´s Anatamoy (världens bästa serie förövrigt...) och sedan gick jag och la mig tidigt.

Idag mår jag skit, halsen är jobbig och jag har tur om jag kan prata hyfsat bra och dessutom har jag världens mensvärk, Awesome.
Men jag har pluggat så mycket jag har orkat och även gjort min första examination...

Och herre jäklar vad nervös jag var, höll på och spy flera gånger och svettades som en idiot, det var lätt det värsta jag gjort i hela mitt liv och jag önskar så förfärligt mycket att jag aldrig skulle behöva göra det igen men det måste jag ju tyvärr.. Så ja, det gick inget vidare, först funkade inte videochatten så vi fick ta det på telefon och så var jag ju så sjukt nervös. Därför är jag sjukt besviken, sen vet jag ju att jag är mycket bättre på att skriva än att prata, nerverna spelar för mycket spratt och jag blir helt blockerad...
Det var ju därför jag valde ett gymnasium där allt gör skriftligt så det är ju lite segt att enda muntliga uppgiften satte i stort sätt hela betyget. Men iallafall, jag fick C vilket är bra, jag är nöjd men ändå sjukt besviken då jag fått A och B på alla andra uppgifter som är skriftligt så jag är ganska depp.

Nu är hästarna iallafall inne och jag skall sätta mig och kolla på film.

Hörs imorgon, Puss

 

 
Gammal men super söt bild på mitt hjärta :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0