Let's do this!

God morgon! 

Idag är det riktigt mysigt väder ute, helst av allt hade jag velat ta en lång promenad med Spyker och sedan sätta mig i soffan och titta på film och dricka varmchoklad, men sådana dagar kommer också :) 

Idag blir det istället filosofi heeela dagen, har ju gjort något varje dag på eftermiddagen denna veckan så några timmar plugg har försvunnit, i för sig så sitter man ju inte i skolan till sex, och framförallt så har man inte lika långa dagar varje dag, så det är egentligen ingen fara ;) 

Skulle egentligen åkt med mamma till jobbet idag på förmiddagen för att ta "skolkort" på hennes avdelning + all personal men vädret suger så det blir nästa vecka istället. 

Pappa är hemma och ledig idag vilket skall bli skönt, jag har tappat ganska mycket ork när det gäller skolan så idag får han skälla på mig om jag slappar för mycket. Haha, nejdå men behöver någon som kan hålla ett öga på mig någon gång då och då. Behöver bara få tillbaka motivationen :) 

Nu skall jag äta frukost och sedan börja plugga. 

Kram 
Fotograf: Emma Palmgren (jag) 
Kamera: Nikon d40 
Modell: Anders Palmgren (pappa) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0