Minnen

Varje gång jag rensar min mobil är det vissa bilder som alltid får vara kvar, det är gamla minnen och bilder på sådant som betyder mycket för mig och jag tänkte visa er vilka bilder det är :) 

En bild på lilla mig som liten 

Bild på pappa som ung <3 

Älskade och saknade morfar<3

Min saknade älsklings kille, tänk vad livet hade varit lättare om han hade levt... <3 

Den absolut viktigaste på hela jorden, min bästa vän Rullan <3

Tränings motivations bilder, hittar ständigt nya men dem gamla får vara kvar ändå 



Bilder på mig och mina älskade syskon, helt underbara är dem<3 






Sist men inte minst, massa bilder på snygga kändisar och andra inspirations bilder ;) 

Vissa bilder betyder mer eller mindre men bilder inom dessa kategorier familj, jag, djur, träning & inspiration kommer man alltid hitta i mitt bildarkiv. 

Puss  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0