Mitt hår

Mitt hår har nu helt plötsligt börjar lägga sig efter en bena, är väl för att det börjar bli längre antar jag... 
Men jag kan inte bestämma mig för om jag tycker om det eller inte, haha, grejen är väl att jag blivit van vid hur det brukar vara ;) 

Sedan vill jag inte hålla på och fixa det med vax och grejer, känns så onödigt och jag vill slita på håret så lite som möjligt. 

Är det någon som läser just nu som själv rakat av sig håret och sedan låtit det växa ut eller känner någon som gjort det? Kille eller tjej spelar absolut ingen roll :) 
Jag får nämligen lite smått panik (överdrev lite...) när jag tänker på hur det kommer se ut när det är så där "mellan"
När det är för långt för att bara hänga och för kort för att sätta upp lixom, min lugg börjar redan bli "för lång" och är ivägen. 
Jaja allt kommer ju lösa sig och jag kommer väl på något, men ändå ;) 

Dessutom så bryr jag mig inte heller om vad någon annan tycker om mitt hår, tycker dem att det är fult så är det deras åsikt som dem inte behöver dela med sig av, sedan är det ju kul att höra att det är snyggt/häftigt samt att konstruktiv kritik alltid är lärorik (därav detta inlägget) men allt beror ju på hur man säger/skriver det, vilka blickar man använder och vilket tonläge man använder. Man kan ju trots allt låta trevlig när man säger något otrevligt och tvärt om. 

Sedan tänker jag så här, tänk vad alla kommer vara avundsjuka när jag har fått långt hår, som är friskt och snyggt när dem sitter där i sitt sönder färgade och trasiga hår och önskar att dem hade mitt, då är det faktiskt värt alla blickar och kommentarer nu :) 

När jag rättat till det 

När det bara får vara 

Visst saknar jag mitt långa hår, det gör jag ju, men det var verkligen inte snyggt och hur skadat som helst, dessutom är detta så jäkla skönt (lite kallt om öronen bara ;) hehe) Sedan är det riktigt häftigt att kunna säga att jag rakat av mig håret, modigt på något sätt ;) 

Kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0