Nackdel

Något av det jobbigaste med kort hår just nu är att det blir skitigare mycket fortare än när jag hade långt hår, det går ju fortare att tvätta men ändå ;) 

Sedan har jag märkt att jag inte tappar hår lika lätt nu, jag menar, när jag hade långt hår var jag tvungen att borsta håret och det kan jag inte än, och när jag borstade håret tappade jag de hårstrån jag skulle. Nu får jag panik för det kliar och gör ont i hårbotten för att hårstråna inte lossnar ordentligt. Får väl börja borsta håret med en kamm och hoppad att det blir bättre helt enkelt. 

Att ha kort hår är obeskrivligt skönt men jag längtar mer och mer tills jag får långt hår, eller ja, längre hår än nu ;) det kommer dröja tills jag får så långt hår jag vill ha men jämför man med längden jag har nu kommer jag snart ha långt hår ;) 





We<3it



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0