Nej...

Så sjukt besviken just nu, igår på bara några sekunder började jag må väldigt dåligt, fick ont i halsen och hade hög feber så att jag bara skakade för att jag frös så. 
Kollade iallafall på film med pappa och Malin till två på natten och sedan mådde jag så dåligt att jag gick och la mig i jogging byxor och tjocktröja, orkade inte ens sätta mobilen på laddning. 

Idag låg jag kvar i sängen till halv ett, slumrade till då och då och sedan fick jag tvinga mig upp eftersom mormor skulle komma vid halv två. 

Suger ju att jag håller mig frisk när alla andra i familjen är sjuka och sedan blir vrål förkyld när jag har planer... 

Men det blir att jag åker med till mormor ändå och så får vi hoppas att jag inte blir sämre. 
Så imorgon åker jag och Spyker med henne hem och så åker vi hem på onsdag så att jag kan gå på kören, är jag sjuk då får jag åka dit och så bara lyssna, men det löser vi då.

Nu skall jag snart åka till hästarna och sedan blir det mys framför tv:n med tänd brasa. 

Puss 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0