New day

God morgon, hoppas ni sovit gott :) 

Blev väckt vid sju och låg kvar till 07:38, därefter blev det tv med Malin och Ida tills dem gick ut till bussen. 

Nu har jag precis varit ute på en härlig höst promenad, det var dimmigt, det små duggade, det blåste och det var inte särskilt kallt, super höst väder helt enkelt. Plockade lite fina löv som jag skall hitta på något med, vet inte vad men det är ju faktiskt våran första höst i nya huset så lite löv måste sparas ;) 

Nu ska jag ta något att äta och sedan ska jag mata katterna, efter det har jag tänkt röja upp lite här hemma, dammsuga vardagsrummet och plocka lite i köket, hela gårdagen gick åt till att klyva ved så vi städade aldrig upp efter kalaset, så det skall jag börja göra nu. Skall även vika lite tvätt och efter det skall jag duscha och sedan blir det plugg. 

Denna veckan blir det filosofi, min sista vecka med filosofi innan jag är klar med kursen. Sedan är det bara att boka in en examination så att jag blir helt klar och kan få ett betyg. Börjar bli lite nervös inför testet men det kommer gå bra... 

Nu skall jag sätta fart, hörs, puss 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0