Only you

Tjenare! 

Idag är jag riktigt seg och trött, sov inte särskilt bra inatt nämligen. Menmen, det är en bra dag iallafall :) 

Imorgon skall jag ha mentors samtal vid nio, Johanna skall förhöra mig inför examinationen som jag har på torsdag så idag och imorgon blir det plugg. Tänker däremot inte sitta och plugga 24/7 eftersom det faktiskt är lov men jag skall plugga då och då helt enkelt. Årtal är ju inte min starka sida så det måste jag träna upp... tips? 

Iallafall, Malin skall på bio ikväll med Lena, Hanna och andra kompisar, dem skall kolla på någon skräckfilm så om ett tag kommer hela gänget hit och äter pizza och kollar på film innan dem åker vid sju. Har därför städat här hemma och lagt fram mat, kanske skulle fixa till mig liiite så att dem inte tror att jag är helt död, haha nejdå så farligt är det inte ;) 

Sjukt skönt med lov iallafall, har än så länge inte fått en ordentlig sov morgon men den är planerad på fredag. 

Hoppas ni har ett bra lov  
Hörs senare

Fotograf: Emma Palmgren (jag) 
Kamera: Nikon d40 
Copyright



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0