Onsdag

Dagarna går fort och det känns som att jag inte får gjort något alls, men det får jag ju egentligen. 

Igår åkte jag, Malin, Ida och mamma till kunskbacks vid fem, Ida köpte ett par vinter skor och så tittade vi på kläder m.m 

Nu skall jag gå och skrubba mitt ansikte plus smörja in mig lite, har börjat flagna i ansiktet vilket jag har haft problem med så här på hösten vintern sedan förra året bara, så nu är det dags att försöka göra något åt det. 
Efter det skall jag plugga, filosofi, och jag måste få gjort ganska mycket idag, men det är lugnt ändå, inget nytt och inte jätte många sidor egentligen :) 

Vid två kommer mamma och hämtar mig och då skall vi åka och handla, vi hämtar upp Ida i skolan och sedan blir det Kungsbacka idag igen, Ida skall köpa en mobil för pengarna hon fick på kalaset och så skall vi handla mat bara. 

Ikväll blir det även kör, har ju varit sjuk ett tag nu så idag blir det första gången "på riktigt" trotts att jag inte är helt frisk än. Är ju inte sjuk heller men min hals känns inte helt hundra än. 

Nu skall jag köra igång min dag, puss! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0