Onsdag

Hallå på er! 

Gick upp vid åtta i morse, hade mentors samtal mellan nio och tio och sedan gick jag och la mig igen. Sov till halv ett (wooups...) vilket var riktigt skönt, obeskrivlig känsla faktiskt ;) 
Mentors samtalet gick bra, pratade om allt möjligt och sedan förhörde hon mig inför examinationen imorgon så nu känns det lite bättre faktiskt. 

Har tillbringat dagen med att äta låång frukost med Malin och Lena, värmde frallor så det är inte förens nu jag ätit upp min frukost typ, haha nej men ungefär ;) 

Skall snart fixa i ordning mig inför kören ikväll och sedan skall jag fixa middag till mig, blir fiskgratäng för min del, vi äter nämligen klockan sex här hemma men då är jag och sjunger sådärför måste jag äta innan. 

Vi hörs senare, puss

Bild från måndagens frukost. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0