Onsdag

God morgon, ser ut att bli en fin dag idag, här är det knappt ett moln på himlen och solen skiner :) 

Idag var det jag som skulle väcka Ida och Malin, så jag ställde klockan på sju och sedan har jag suttit sällskap till Ida medans hon åt frukost och så, Ida åkte med bussen vid halv nio och Malin blev hämtade utav en kompis för bara en stund sedan. 

Har självklart varit ute på min obligatoriska morgon promenad med Spyker, blev en runda på tre kilometer över åkrarna och in på en väg en bit bort, mycket nya lukter och Spyker tyckte det var roligt :) 
Blev pisseblöt om fötterna så nu sitter jag med fotbad, alldeles strax skall jag äta frukost och titta på ett Grey's anatomy avsnitt och sedan blir det plugg. 

Ligger väldigt bra till tidsmässigt i historian så tar det lite lugnt nu på morgonen, sedan blir det fullt ös så jag kan hjälpa till på fredag och fixa inför Idas kalas utan att behöva tänka på plugget. 

Vi hörs, puss 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0