Rullan, Celika & jag

I helgen har jag tänkt ta porträtt bilder på mina hjärtan, och några bilder med mig och mina hjärtan, jag hatar ju att vara med på bild men sedan Karin valde att låta Amadeus somna in pga ålder har jag insett att mina två tanter inte är små ungdomar längre och jag vill ha bilder som minnen oavsett om jag blir bra på kort eller inte. 

Så därför har jag tänkt ta lite fina höst kort på dem, får borsta dem och göra dem fina först och sedan leta upp något fint ställe att ta korten på.

Det ända är att pappa jobbar på lördag och jag vill inte vänta till på söndag. 
Så jag har tänkt be Malin och Ida hjälpa till. Köra en liten snabbkurs först så att dem förstår vad för sorts kort jag är ute efter och så kan jag ju ta korten där bara hästarna syns själv, tror det kommer bli grymt! :) 

Här kommer lite bilder på hästarna <3 





Och här kommer några fina bilder Ida tagit: 



Puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0