Sad

God morgon, god morgon. 

Nu sitter jag nere i soffan och skall snart äta någon frukost, klockan elva är det dags för examination.... Yeeaay, eller inte. Fast det känns ändå kanska lugnt än så länge, är väl förberedd och har inte lika höga krav på mig själv denna gången. 

Iallafall så blev Dumbo påkörd igår, lilla älsklingen, han hade på sista tiden börjat följa efter ljudet av våran bil så igår när vi åkte till hästarna sprang han ut på stora vägen och satte sig för att vänta på oss... Gick väll inte som han tänkt sig... 
Det värsta är att nu är det bara Gollum och Micke kvar och Gollum är typ aldrig hemma, han är nämligen borta på dagarna och kommer hem då och då för att äta så Micke är nu alldeles ensam, i morse när pappa gick upp (klockan sex) stod Micke utan för dörren och skrek så han fick komma in och sova hos mig tills jag gick upp nu vid nio. Kan inte vara lätt för honom att förlora sin bror och sin bästa kompis och sedan bli "ensam" kvar... Lille gubben... 

Nu skall jag äta frukost, se till att alla syskonen vaknar och går upp från deras sängar och sedan är det dags att börja förbereda inför examinationen, taggad, nja... Redo, typ. 

Hörs senare, puss

Älskade Micke<3 

Älskade Gollum<3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0