Sing

Hej på er, haft en bra onsdag? Det har jag verkligen haft :) 

Vid två hämtade mamma upp mig och så åkte vi och hämtade Ida och sedan åkte vi vidare till Kungsbacka, Ida fick köpt sig en mobil och vi fick köpt massa mat. 

Åkte sedan hem för att bara lasta av maten och sedan åka till kören, tränade på en fransk låt vid namn Cantique de Jean Racine, en låt som heter Alltid hos mig, en helt underbar låt vid namn Håll mitt hjärta och så till sist Requiem. Känns riktigt bra och jag har börjat lära mig låtarna nu, requiem är ju på latin men det låter riktigt fint och det börjar stämma nu :) 

Hann därför inte äta innan kören så pappa stekte lövbiff och gjorde pommes till mig och mamma när vi kom hem. 
Dem andra var snälla och åkte till hästarna istället för mig så jag åt upp och sedan gick jag ut och joggade med Spyker. 
Med reflexväst och ficklampa i högsta hugg så blev det en runda på två km, framsteg då jag faktiskt orkade jogga hela tiden, så det kändes riktigt bra! 

Nu skall jag kolla på GA och sedan sova :) 

Puss! 


Hehe, jag och Malin hade uppsatt hår för första gången på flera månader ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0