Sleepy

God morgon på er ;) haha, nejdå men jag var så jäkla trött och borta att jag gick upp och la mig och sov i några timmar, väldigt välbehövligt och nu känner jag mig pigg och glad. 

Fick ett mejl om att mitt sista uppdrag i filosofin som jag skickade in igår redan var rättat så jag skyndade mig med att logga in och kolla. Och jag fick B, känns så skönt och en stor sten föll från mina axlar, har ju fått ett A och två B sammanlagt nu och dem två senaste gångerna har min lärare inte haft något att tillägga så nu är jag riktigt taggad till examinationen, nervös men taggad :D 

Idag blir det träning med Alex, skall tömköra rullan och ikväll har jag tänkt ut och jogga, sjukt mycket roligare att jogga på kvällen när det är mörkt och lite lättare ute så det kommer jag verkligen fortsätta med :) 

Vi hörs senare, Puss

Åh vad jag saknar mitt hjärta, tror han hade trivts i detta stallet, med massa andra hästar, fina hagar, fina boxar och jag hade kunnat tömköra honom och verkligen jobba med honom, ingen kan förstå hur saknad Batman är och vad jag skulle kunna göra för att få tillbaka honom. Jag älskar och saknar dig min älskling <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0